Политика за поверителност
1. Каква информация събираме?
Ние събираме информация от Вас, когато се регистрирате на нашия сайт и направите поръчка. Всички задължителни полета за данни са посочени като такива и трябва да бъдат попълнени, а останалите са отбелязани като доброволни и не са незадължителни за попълване при поръчка.
Когато поръчвате или се регистрирате на нашия сайт, може да Ви бъде поискано да въведете следните данни: име, фамилия, е-мейл адрес, пощенски адрес и телефонен номер.
2. За какво използваме информацията Ви?
Всяка информация, която събираме от Вас, може да бъде използвана по един от следните начини:
– Да подобрим Вашия опит при работа със сайта ни (Вашата информация ни помага да отговорим по-добре на индивидуалните Ви нужди)
– Да подобрим нашия уебсайт (непрекъснато се стремим да подобряваме предлаганите от нас услуги и функции на сайта въз основа на информацията и отзивите, които получаваме от Вас)
– Да подобрим обслужването на клиентите (информацията Ви ни помага да реагираме по-ефективно на Вашите високи изисквания за обслужване на клиенти и поддръжка)
– Изпращане на периодични е-мейли (Е-мейл адресът, който предоставяте за обработка на поръчките, може да бъде използван за изпращане на информация и актуални новини, отнасящи се до поръчката или запитването Ви, ако сте дали съгласие затова)
3. Използваме ли „бисквитки“?
Да. „Бисквитките“ са малки файлове, които сайтът или неговият доставчик на услуги прехвърлят на твърдия диск на Вашите компютри през Вашия уеб браузър (ако разрешите), който позволява на сайтовете или доставчиците на услуги да разпознават Вашия браузър и да прихващат и помнят определена информация.
4. Разкриваме ли информация на външни лица?
Ние не продаваме, не търгуваме или по какъвто и да е друг начин прехвърляме на външни лица Вашата лична информация. Може да се наложи да предоставим Вашата информация, когато смятаме, че това е необходимо за спазване на закона, на правилата на сайта ни или за защита на правата, собствеността или безопасността както на нас, така и на други лица. Информацията за посетителите, която не може да бъде идентифицирана като лична може да бъде предоставена на други страни за маркетинг, реклама или друга употреба.
5. Съответствие с регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR)
Съгласно изискванията на Общия регламент за защита на данните (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета на Европа от 27 април 2016 г., с който се отменя Директива 95/46 / ЕО на ЕС за защита на данните, от Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД се вземат всички възможни технически и организационни мерки признати от приложимото право в областта на защита на данните, за да защитим всички данни, които можем да съхраняваме, да оперираме или обработваме за нашите клиенти.
1. Как съхраняваме и защитаваме личната информация на нашите клиенти:
Вашата информация, събрана чрез услугите на Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД, може да се съхранява и обработва в България, в държава от Европейския Съюз, Съединените щати или в която и да е друга държава, в която Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД работи. Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД не прехвърля Вашата информация в държава или юрисдикция, която няма същите високи изисквания за защита на данните като законите на Вашата държава.
За всяко възможно пренасяне на данни извън границите на ЕС гарантираме адекватното ниво на защита на данните чрез договорни клаузи или други инструменти, признати от приложимото право.
Цялата информация, която събираме, се съхранява онлайн на сървъри, притежавани и управлявани от Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД. Гарантираме адекватно ниво на защита на данните, тъй като сме предприели необходимите действия, за да избегнем излагането на Вашата лична информация на трети страни, които включват следните стъпки:
Сървърите, на които съхраняваме Вашата лична информация, се намират в дата центровете с високи стандарти за сигурност, които включват физическо идентифициране на достъп чрез лична карта, 24/7/365 персонал на място и видео контрол.
Сървърите, които използваме за съхраняване на лична информация, изискват определен тип удостоверяване и са въведени мерки за сигурност, за да се избегне неразрешен достъп на трети страни.
Всички служители на Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД, които имат достъп до Вашата лична информация са подписали споразумения за конфиденциалност и неразкриване на информация, с които се гарантира използването на Вашата информация само за целите на изпълнението на тяхната работа.
Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД се ангажира със защитата на личните Ви данни и информация, но не може да подсигури или гарантира сигурността на каквато и да е информация, която предавате чрез услугите на Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД или да гарантира, че Вашата информация относно предоставяните от Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД услуги не може да бъде достъпна, разкрита, променена или унищожена чрез нарушение на някоя от нашите стандартни за индустрията физически, технически или управленски гаранции. Когато въведете поверителна информация (например потребителско име и парола) във формуляра за поръчка или в клиентска част, тази информация се криптира чрез използването на SSL сертификат за сигурност (secure socket layer technology). Не съществува обаче метод за предаване на информация по Интернет или електронен път, както и метод за електронно съхранение на данни, който да е 100% сигурен. Следователно не можем да гарантираме неговата абсолютна сигурност. Ако имате въпроси относно сигурността на Вашата лична информация, моля свържете се с нас. Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД използва външна платформа и фирма за обработка на кредитни карти, за извършваните от Вас онлайн плащания при закупуване на услуги. При плащане моля разгледайте техните Условия за ползване и Политика за поверителност.
За клиентите в ЕС, Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД отговаря на общия регламент на ЕС за защита на данните, определен от Европейския съюз, по отношение на събирането, използването и запазването на лични данни. Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД удостоверява, че спазва изискванията за уведомление, избор за по-нататъшно преместване, сигурност, интегритет на данните, достъп и изпълнение.
Използваме информация предоставената ни от Вас – различна от клиентските данни – за управление, поддържане, усъвършенстване и предоставяне на всички функции на услугата, която сте поискали, както и за предоставяне на поддръжка свързана с услугата Ви. Ние обработваме клиентски данни само в съответствие с указанията, предоставени от съответния клиент или потребител.
Уважаваме Вашите лични данни и Ви предоставяме достъп до тези данни, които може да сте предоставили чрез използването на услугите ни. Ако желаете да получите достъп или да промените всички лични данни, които пазим за Вас, или да поискате да изтрием каквато и да било информация за Вас, която сме получили чрез използването на нашите услуги, можете да се свържете с нас по всяко време, както е посочено в „За контакти“ на нашия уебсайт. При запитване ще блокираме или изтрием цялата информация, която имаме за Вас от нашата база данни. Можете да актуализирате, поправяте или изтривате информацията за профила си по всяко време от Вашата клиентска част. Моля, обърнете внимание, че макар и промените, които правите, да се отразят незабавно в активните потребителски бази данни или в рамките на приемлив период от време, можем да запазим цялата информация, която предоставяте за предотвратяване на измами, злоупотреби или други правни задължения, или когато смятаме, че имаме основателна причина за това. Можете да откажете да ни предоставите лична информация, в който случай може да не успеем да предоставим някои от функциите на услугата.
Съхраняваме само личните данни, събрани от потребителя, докато профилът е активен или в противен случай ги съхраняваме за ограничен период от време, докато се нуждаем от тях, за да изпълним целите, за които сме ги събрали първоначално, освен ако не е предвидено друго чрез закон. Ще запазим и използваме информацията, която е необходима, за да спазим нашите правни задължения, да разрешим спорове и да приложим нашите споразумения както следва.
Информацията за плащане се запазва за 11 години в съответствие със счетоводните и данъчните закони
Информацията за юридически транзакции се запазва за 10 години в съответствие с общия давностен срок, определен за граждански искове
Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД не притежава, не контролира или управлява използването на данните на клиента, съхранявани или обработени чрез използването на нашите услуги. Само потребителят има право на достъп, обработване и управление на използването на такива клиентски данни. Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД не знае какви клиентски данни всъщност се съхраняват или предоставят от клиент на услугата и няма директен достъп до такива клиентски данни, освен ако е упълномощен от клиента, или ако е необходимо, за да се предоставят услугите на клиента, както се изисква.
Тъй като Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД не събира или определя как да се използват личните данни, съдържащи се в клиентските данни, и защото не определя целите, за които се събират такива лични данни, нито тяхната употреба, Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД не действа в качеството си на администратор на лични данни по Общия регламент за защита на данните и няма свързаните с него отговорности съгласно законодателството на ЕС. Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД отговаря само за услуги съгласно чл. 14 от ДИРЕКТИВА 2000/31 / ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА НА ЕВРОПА от 8 юни 2000г. Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД следва да се разглежда само като обработващ от името на своите клиенти данни за всяка клиентска информация, съдържаща лична информация, която е предмет на изискванията от GDPR.
Клиентът е администраторът на данни съгласно Регламента за всички клиентски данни, съдържащи лична информация, което означава, че тази страна контролира начина, по който се събират и използват тези лични данни, както и определянето на целите и средствата за обработка на такива лични данни.
Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД не носи отговорност за съдържанието на личните данни, съдържащи се в клиентските данни или друга информация, съхранявана на сървърите си, по преценка на клиента, нито Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД е отговорен за начина, по който клиентът събира, обработва, разпространява или по друг начин обработва такава лична информация.
6. Правила и условия
Моля, посетете „Условия за ползване“ където се установява използването, отказването, ограничената отговорност и др. информация уреждаща използването на уебсайта и услугите ни.
7. Вашето съгласие
Използвайки нашия сайт, Вие се съгласявате с нашата декларация за поверителност.
8. Промени в декларацията за поверителност
Ако решим да променим правилата ни за поверителност, ще публикуваме промените на тази уеб страница.
9. Контакт с нас
Ако имате въпроси относно тази декларация за поверителност, можете да се свържете с нас, като използвате информацията по-долу или тук:
Кей енд Ейч – Фасилити Мениджмънт ООД, Захарна Фабрика, бл.31Б, ап. 12, София, Бъглария
Работно време (офис):
Понеделник – Петък: 9:00ч. – 18:00ч.
Събота и Неделя: Почивни дни
Телефони: +359 888 296 243; +359 876 296 243
Email: office@facility.bg